Cliëntvertrouwenspersoon

Binnen Boogh zijn er twee cliëntvertrouwenspersonen aangesteld. Een cliëntvertrouwenspersoon is een functionaris bij wie cliënten en hun naasten terecht kunnen wanneer er sprake is van ongewenst gedrag door een medewerker of andere cliënten of hulp bij klachten.

Voorbeelden van ongewenst gedrag zijn: pesten, agressie, geweld, discriminatie, ongepaste bejegening, niet integer gedrag en (seksuele) intimidatie. Alleen na toestemming van de cliënt mag de cliëntvertrouwenspersoon met anderen communiceren over hetgeen wat besproken is.

De cliëntvertrouwenspersonen zijn deskundig, verplicht tot geheimhouding en in eerste instantie een luisterend oor. Cliënten en hun naasten kunnen er terecht met hun verhaal.

Daarna bespreekt de cliëntvertrouwenspersoon de benodigde vervolgstappen en helpt bij het verbeteren van de situatie. Afhankelijk van jouw wensen krijg je advies, hulp bij het verhelderen van klachten en/of vragen. Bovendien bieden de cliëntvertrouwenspersonen hulp bij het schrijven van een (klacht)brief, steun bij een (klacht)gesprek of om een klacht voor te bereiden.

Contactgegevens cliëntvertrouwenspersonen

Mocht je contact willen opnemen met de cliëntvertrouwenspersonen, dan kan dat per telefoon of e-mail. Zij nemen zo spoedig mogelijk persoonlijk contact met jou op.

Erica Mallee
(06) 23 93 02 53
e.mallee@boogh.nl

Faakje van Veen
(06) 23 89 62 13
f.van.veen@boogh.nl

Margreet Timmers
(06) 10 95 40 52
m.timmers@boogh.nl

Kennismaken

Meer weten over hersenletsel in het algemeen of benieuwd wat wij concreet voor jou, iemand in jouw omgeving of praktijk kunnen betekenen? Neem dan gerust contact met ons op, dan maken we persoonlijk kennis.

Contact